Het doel van verkoopstyling
Het is bekend dat woningen die, voor ze in de verkoop worden gezet, verkoop klaar worden gemaakt een hogere waardebepaling toegekend krijgen. De makelaars zetten de woningen al hoger in de verkoop en hierdoor is er een grotere kans op een hogere verkoopprijs. De verkoper heeft hierdoor een hogere winst.
Hoe sneller een grote groep potentiele verkopers wordt aangetrokken, hoe beter de onderhandelingspositie. Dit maakt de kans op een snelle verkoop tegen de beste prijs veel groter. De manier waarop een woning gepresenteerd wordt heeft effect op de verkoop van de woning. Met verkoopstyling worden de pluspunten van de woning benadrukt. Je kunt namelijk slechts een keer een eerste indruk maken en die is van groot belang voor de verkoop van de woning.
- Verkoop klaar maken / Fotograferen
- Breed Publiek
- Beste onderhandelingspositie
- Snellere verkoop
- Beste Prijs
Uiteindelijk verdient u de investering in verkoopstyling dubbel en dwars terug!
Waaruit bestaat het aanbod van Verkoopstyling en Meer?
- Kleine styling met eigen meubels en accessoires.
- Normale styling met eigen meubels, accessoires en aangevuld met items van de verkoop/vastgoedstyling.
- Uitgebreide styling met eventueel witten van plafonds en muren om neutrale kleuren te krijgen. De offerte wordt dan echt op maat gemaakt met inschakeling van een vakman.
- Inrichten van een leegstaande woning (bewoners zijn al verhuisd naar nieuwe huis en hebben meeste meubels of alles al meegenomen. Een leeg huis verkoopt minder goed, omdat het kleiner oogt.
- Vastgoedfotografie (minimaal 24 goede verkoopfoto’s).
- Hostess bij de open dagen en/of verzorgen van de rondleiding door de woning tijdens de open dagen.
Wist je dat….
…meer dan 96% eerst online uw huis bekijkt?
…meer dan 75% niet door de smaak van de verkoper kan kijken?
…meer dan 70% binnen de eerste minuut al besloten heeft of er serieuze interesse is in het huis?